Beachlife

Mina dagar här ser ungefär likadana ut;
 
Vaknar vid 06 ungefär, men somnar om till nio-tiden. Går upp, klär på mig, försöker göra något åt mitt hår, och sedan hugger jag in på frukostbuffén. Kommer tillbaka till rummet, proppmätt, runt kvart i tio-tiden. Då slår jag på AC:n och kryper ner i sängen i någon mer timme. Därefter går jag ner till beachen och ligger där mellan 11-15 för att sedan gå tillbaka till hotellet. Går alltid på någon av "shoppinggatorna ifall jag får syn på nåt jag vill ha, hehe.
Väl tillbaka gör jag en liten workout (fick sån himla ångest häromdagen så har börjat göra 4x25 av armhävningar, knälyft, tåhäv, utfall, situps med mera. Bara för att komma igång lite tills att jag är hemma och tar tag i det mer ordentligt) och sedan duschar jag. Lägger mig därefter i sängen, pillar med mobilen eller något. Vid 17-17.30 någon gång gör jag mig i ordning lite grann och runt klockan sex beger jag mig ut - går uppför Poppies Lane 2, nerför Poppies Lane 1 och sedan uppför den tredje gatan jag ej vet namnet på. Sedan äter jag, medan jag funderar på om jag har sett nåt jag vill ha och har jag det går jag dit efter jag har ätit. När jag känner mig färdig kommer jag tillbaka till hotellet, oftast runt klockan åtta eller nio.
Byter om, lägger mig i sängen och kollar film eller något till halv ett. Då släcker jag och somnar.
 
Så har mitt liv sett ut ända sedan jag kom till Kuta den 30/6. Hade ett break från denna vana på Gili T då kvällarna var annorlunda men annars så...
 
Nä, nu är jag vid 9.45-punkten. Dags att sova lite till innan beachen! ;)
Allmänt | |
Upp