Flygplatsen

Jaha, då befinner man sig på flygplatsen, incheckad och klar. Har inte betalat några $309 än så kanske hade hon fel i telefonen eller något. Eller så får jag betala det i Dubai. Hur som, det verkar som att vi kommer iväg i alla fall!

Jag vill ju raka vägen hem egentligen men samtidigt ska det bli lite skönt att ha ett nattstopp i Dubai, flyger ju tio timmar nu och ytterligare sju från Dubai till Stockholm och jag vet ju av erfarenhet hur jobbigt det är att flyga långa sträckor i ett sträck. Det jobbiga är biten att ta sig till och från hotellet, men får väl betala en dyr taxi... Det var inga problem imorse, det stod en så fint och väntade utanför och vi kom överens om priset med en gång (INR 100.000). Ingen trafik var det heller så jag var där redan klockan tio över fyra imorse, haha... Men bättre tidigt än sent!
 
Nu ska jag se om det går att streama serier med det här wifiet på flygplatsen. Annars får jag läsa.
 
Hörs i Dubai!
Allmänt | |
Upp