Klart det ska hända mig

Senaste från Snapchat...
 
Igår klippte jag mig. Bad om två centimeters toppning, hon klippte av tio. Jag grät.
Igår skulle jag ha flugit hem, men när jag checkade ut sa mannen i receptionen att alla flyg var inställda. Jag grät lite till.
Imorse fick jag äntligen tag i Emirates som sa att jag tidigast kunde flyga hem 15/7, och att jag skulle få betala ytterligare $309. Jag stortjöt.
 
Ja, mitt senaste dygn har varit rätt kaotiskt. Jag ville verkligen hem, hade massa planer och jag ville verkligen inte spendera mer pengar här - men nu är jag fast i fem dagar till. 
Efter mitt stortjutande imorse åt jag frukost med rödsprängda ögon, bokade in mig fyra nätter till och sedan gick jag och tog en halvtimmes ryggmassage för 18 kronor. Nu ligger jag i hotellsängen och tänker inte lämna rummet förrän jag måste äta. Imorgon kanske jag ger mig iväg till stranden.
Kanske.
Allmänt | |
Upp