Sunset

Idag vaknade jag upp till moln men vid halv elva kom solen och blå himmel. Spenderade dagen på stranden, sedan gick jag en kort shoppingrunda och sen tillbaka till hotellet för att fräscha upp mig. Vandrade därefter längs med stranden, plockade snäckor och tittade på solnedgången och sedan tillbaka till shoppingen! Vetifan hur jag ska lyckas stänga min resväska sen, haha...
 
Medan jag gick och letade efter ett matställe började en kille prata med mig och han gick efter mig i typ tio minuter och fortsatte prata. Han var trevlig men han tror typ att vi har en dejt på stranden imorgon, alltså, haha. Orkar inte. Han sa att han höll till på vänstra sidan (surflärare) så jag tänker lägga mig på högra!
 
Har även pratat med hotellet som låter mig vara kvar i rummet till klockan 19 imorgon! HUR BRA? Då har jag hela morgondagen också att göra saker på.
Allmänt | |
Upp